Dwa sposoby składania zamówień w Greenery

12 grudnia 2017

Dwa sposoby składania zamówień w Greenery

Greenery to połączenie nowoczesnej platformy elektronicznej z tradycyjną ekspozycją towaru na żywo.  Stanowi wygodną formę zakupów dla centrów ogrodniczych a dla szkółek nowy, dodatkowy kanał dystrybucji.

Zakupów można dokonywać w zasadzie na dwa sposoby:

  • bezpośrednio w Centrum Sprzedażowo-Logistycznym Greenery w Markach:

podczas wizyty oglądasz pokazowe rośliny wystawione w hali i dokonujesz zamówienia na       podstawie obejrzenia rośliny, poznania jej parametrów i ceny poprzez elektroniczną                platformę internetową,

  • online, nie wychodząc z biura:

zakupów dokonujesz ze swojego biura – wchodzisz na naszą platformę zakupową on-line i zamawiasz towar na podstawie obejrzenia zdjęć rzeczywistych roślin wystawionych w hali.

W obu przypadkach system na bieżąco, podczas dokonywania zakupów informuje o wartości i wielkości zamówienia w przeliczeniu na wózki CC. Greenery gwarantuje z kolei, że zamówione rośliny będą zgodne jakościowo z prezentowaną próbką, zapewnia sprawny serwis sprzedażowy a dodatkowo usługi transportu i faktoringu.

Wybór asortymentu podczas targów jest ogromny – już pierwsza sesja sprzedażowa zgromadziła szeroki przekrój gatunków roślin, wyczerpując szybko dostępne miejsce targowe. Zaprezentowane próbki pochodziły od producentów polskich, holenderskich, niemieckich i włoskich.

Z Greenery hurtowe zakupy stają się proste, wygodne i szybkie.

Analiza sesji sprzedażowych

Pierwsza sesja sprzedażowa Greenery odbyła się w dniach 31 sierpnia – 1 września 2017 r. podczas Wystawy Zieleń to Życie, w Warszawie.

Druga, przedsezonowa sesja sprzedażowa zorganizowana w dniach 14 listopada 20 grudnia 2017 r. w Centrum Sprzedażowo-Logistycznym Greenery w Markach pod Warszawą, oferuje bogaty asortyment materiału roślinnego, którego zamówienia realizowane będą wiosną kolejnego roku. Dodatkową atrakcją naszych sesji jest asortyment sezonowy, tym razem oferta świąteczna.

W roku 2018 planowanych jest 10-12 sesji sprzedażowych.

Pierwsza sesja sprzedażowa wygenerowała wiele pozytywnych opinii. Specjaliści zgodnie twierdzili, że Greenery wychodzi naprzeciw oczekiwaniom tych, którzy są bardzo operatywni na rynku i czynią duże obroty ale jednocześnie mają limitowany czas. Docenili olbrzymią pracę organizacyjną i logistyczną twórców Greenery, podkreślając, że jest to projekt i pomysł, którego na rynku brakowało a pierwsza sesja sprzedażowa wygląda bogato i różnorodnie.