Ogrodnicza platforma sprzedażowa Greenery to projekt, który odbił się szerokim echem w publikacjach branżowych. Przed I sesją sprzedażową media informowały o starcie projektu i jego głównych założeniach. Następnie, po premierze platformy podczas Wystawy Zieleń to Życie w 2017 r. pojawiły się opinie i relacje z tego wydarzenia.
Poza publikacjami w prasie i mediach elektronicznych polskich, o Greenery informowały także media zagraniczne. Zapraszamy do zapoznania się z poniższymi materiałami.

ZAPOWIEDZI PROJEKTU W PRASIE DRUKOWANEJ:

"Misją projektu Greenery jest podniesienie poziomu satysfakcji wszystkich klientów branży ogrodniczej poprzez oferowanie szerokiego asortymentu wysokiej jakości roślin, kreowanie trendów oraz sprawność logistyczną przekładającą się na wzrost sprzedaży."
"W celu ułatwienia współpracy między producentami a hurtowymi odbiorcami roślin rusza nowy kanał dystrybucji tego towaru w Polsce - Greenery. Ten projekt sprzedażowy jest połączeniem sesji targowych na żywo z platformą online, funkcjonującym w kanale B2B."

ZAPOWIEDZI PROJEKTU W PUBLIKACJACH INTERNETOWYCH:

Wypowiedzi założycielki Greenery, Marzeny Bartosiewicz na temat najnowszych trendach w projektowaniu ogrodów:

Wypowiedzi założycielki Greenery, Marzeny Bartosiewicz na temat rynku ogrodniczego:

PO I SESJI SPRZEDAŻOWEJ



"Greenery przyszłością rynku

Doceniam szkółkarzy, którzy nie wiedząc, jak ten projet będzie ostatecznie wyglądał, zaufali nam i zaangażowali się w niego. To najlepszy dowód na to, że widzą potrzebę istnienia takiego kanału dystrybucji oraz jego potencjał sprzedażowy - mówi Marzena Bartosiewicz, pomysłodawczyni platformy Greenery."

Publikacje w językach obcych:

 

W języku niemieckim:

W języku holenderskim:

W języku holenderskim: