Platforma sprzedażowa roślin, która połączy branżę

16 sierpnia 2017

Platforma sprzedażowa roślin

Platforma sprzedażowa roślin Greenery zapewnia centrom, sklepom ogrodniczym i firmom architektury krajobrazu łatwiejszą współpracę ze szkółkami. Greenery ma sprostać temu zadaniu, deklarując gwarancję dostępności dobrej jakości materiału roślinnego w jednym miejscu, przy minimum formalności.

Greenery funkcjonuje w kanale B2B, łącząc sesje targowe na żywo z tym, co daje platforma online. Premiera systemu odbędzie się podczas prestiżowej branżowej wystawy „Zieleń to życie” w Warszawie, w dniach 31.08-02.09 br. Docelowo planowanych jest 10-12 sesji rocznie. Dodatkowo w przypadku nieobecności na sesji sprzedażowej będzie istniała możliwość zakupu roślin on-line na podstawie zdjęć rzeczywistych partii materiału.

W jednej z hal EXPO XXI przy ulicy Prądzyńskiego 12/14, na powierzchni 1800 m2, zaprezentowanych zostanie ponad 1200 gatunków i odmian roślin. Warunkiem prezentacji w programie jest podpisanie umowy z Greenery oraz dostarczenie próbek zaakceptowanych partii roślin w wyznaczone miejsce na targach.

Jak działa platforma sprzedażowa roślin Greenery?

Platforma sprzedażowa roślinTaka formuła pozwala szkółkarzom na zdobycie wiedzy na temat wysokości sprzedaży już po pierwszym dniu sesji, a także na uzyskanie informacji zwrotnej na temat poziomu cen i jakości własnej produkcji na tle konkurencji, przy zachowaniu anonimowości. Po sesji producent dostarcza zamówiony towar do centrum logistycznego Greenery. Stamtąd własnym transportem odbiera go zamawiający. Będzie istniała także możliwość zamówienia, za pośrednictwem Greenery, transportu zewnętrznego.

Klienci mogą dokonywać zamówień roślin tuż po zarejestrowaniu się na platformie. Minimum danej pozycji to ilość roślin, jaka mieści się na półce wózka CC. Zainteresowani muszą również wybrać któryś z zaproponowanych terminów odbioru zamówienia. W sesjach przedsezonowych, organizowanych np. jesienią, terminy odbioru ustalane są na wiosnę.

Właściciele centrów ogrodniczych mają możliwość podjęcia decyzji zakupowej w momencie obejrzenia towaru, posiadając wiedzę o parametrach i cenie, uzależnionej od wielkości zakupionej partii. Cenę dyktuje producent. Platforma na bieżąco informuje o wartości i ilości zamówienia oraz jego objętości. Jest to bardzo wygodne i proste rozwiązanie.


Greenery – nowy kanał dystrybucji roślin