Ogrodnicza platforma sprzedażowa a gwarancja jakości

31 października 2017

Ogrodnicza platforma sprzedażowa
a gwarancja jakości

Ogrodnicza platforma sprzedażowa Greenery powstała na bazie wieloletnich doświadczeń twórców projektu w branży ogrodniczej. Celem jaki postawili sobie właściciele marki było ułatwienie współpracy między szkółkarzami a centrami ogrodniczymi. Dzięki Greenery współpraca staje się prosta, wygodna i szybka a sam projekt rozwiązuje wiele problemów, bardzo częstych w tej branży.

Zakupy podczas sesji

Ogrodnicza platforma sprzedażowaZakupów w Greenery dokonuje się podczas sesji sprzedażowej. Na podstawie eksponowanych próbek roślin zakupujący dokonuje wyboru i zamówienia. Może zobaczyć, poczuć i dotknąć roślinę „na żywo”, porównać jej parametry, jakość oraz oszacować cenę. W jednym miejscu zgromadzone są tysiące gatunków roślin. Spacerując między półkami, wygodnie dokonujemy wyboru, widząc na bieżąco ilość wózków CC i wartość zamówienia. W przyszłości będzie istniała możliwość dokonywania zakupów wyłącznie on-line. Będzie to wygodne rozwiązanie, gdy nie będziemy mogli wziąć udziału w sesji. Zakupów będzie można dokonać wówczas na podstawie rzeczywistych zdjęć roślin, wystawionych na hali, podczas danej sesji.

Kontrole jakości

Na sesję sprzedażową szkółkarze dostarczają reprezentatywne próbki materiału. Właśnie wtedy ma miejsce pierwsza kontrola jakości Greenery. Po jej pozytywnym przejściu, wózek z rośliną ustawiany jest na hali wystawowej. Po zakończeniu sesji, w określonych terminach szkółkarze przywożą określone ilości materiału do centrum logistycznego Greenery. Wtedy ma miejsce druga kontrola jakości. Materiał nie spełniający wymagań jakościowych nie zostanie przyjęty i tym bardziej przesłany dalej do finalnego odbiorcy.

Ten sam proces odbywał będzie się także przy sesjach przedsezonowych. Na przykład korzystając z jesiennej sesji sprzedażowej towar otrzymamy wiosną kolejnego roku. Tutaj także Greenery daje gwarancję, że przesłane wiosną rośliny nie będą odbiegały jakością, od tych przedstawionych jesienią podczas wystawy. Sesje jesienne to także asortyment świąteczny, którego zamówienia realizowane są w tradycyjnych terminach.

Ogrodnicza platforma sprzedażowa oceniając jakość roślin stawia poprzeczkę bardzo wysoko. Dzięki temu z pełną odpowiedzialnością może powiedzieć iż daje gwarancję jakości roślin. Właściciele marki chcą by było to znakiem rozpoznawczym firmy. Greenery bardzo dba także o wysoką jakość serwisu posprzedażowego i daje gwarancję ilość zamawianego materiału.

Rozwój Greenery

To wszystko sprawia, że projekt cieszy się coraz większym zaufaniem i zyskuje pozytywne opinie wśród osób znanych w branży, ale także szkółek i centrów, które korzystają i zamawiają towar za pośrednictwem Greenery. Tysiące roślin w jednym miejscu, sprawdzeni szkółkarze, ciekawy asortyment, gwarancja jakości, faktoring i pozytywna opinia – czego można chcieć więcej od świeżego projektu na rynku? Bez wątpienia Greenery ułatwia handel materiałem roślinnym, jednocześnie łącząc nowoczesną platformę ecommerce z tradycyjną ekspozycją roślin na żywo.

Ogrodnicza platforma sprzedażowa to projekt nowy, ale błyskawicznie rozwijający się i budzący duże zainteresowanie branży. Warto dowiedzieć się o nim więcej a najlepiej przyjechać na II przedsezonową sesję sprzedażową, która będzie miała miejsce w Centrum Logistycznym Greenery w Markach, w dniach 14-17 listopada 2017 r.  Wtedy, na żywo możemy wyrobić sobie swoją opinie, porozmawiać z przedstawicielami i założycielami firmy i sprawdzić jak to działa w praktyce.

II sesja sprzedażowa Greenery