Nowoczesna platforma sprzedażowa – największe zalety

25 września 2017

Nowoczesna platforma sprzedażowa

Nowoczesna platforma sprzedażowa – bez wątpienia możemy tak określić projekt Greenery, jest to bowiem innowacyjna i nowoczesna platforma rozwiązująca wiele problemów, pojawiających się w handlu materiałem roślinnym. Twórcy Grennery od 25 lat pracują w branży ogrodniczej. Znają ten rynek i wiedzą z jakimi wyzwaniami przychodzi się tu zmierzyć. Właśnie na bazie zdobytego doświadczenia powstała nowoczesna platforma sprzedażowa Greenery. Jej celem stało się ułatwienie współpracy między producentami roślin a ich hurtowymi odbiorcami. Jakie są największe zalety platformy Greenery? Jakie problemy konkretnie rozwiązuje? Spieszymy z odpowiedziami!

Nowy kanał dystrybucji

Nowoczesna platforma sprzedażowa

 

 

Zwiększenie możliwości dystrybucji swojego towaru będzie zawsze zaletą. Greenery daje możliwość pojawienia się z roślinami w jednym nowym kanale, w jednym miejscu – ale za to dla wielu odbiorców – nasz towar podczas sesji sprzedażowej ma szansę zobaczyć i kupić wiele osób. To dodatkowo sprzedaż globalna – materiał producenta z północy może być kupiony przez odbiorców choćby z południa.

Informacja zwrotna z rynku

W prowadzeniu biznesu wiedza na temat wielkości sprzedaży i konkurencji jest niezwykle cenna. Podczas sesji sprzedażowej Greenery wiedzę na temat wysokości sprzedaży możemy uzyskać już po pierwszym dniu. Dodatkowo możemy zobaczyć jak nasz materiał roślinny prezentuje się na tle konkurencji – zarówno pod względem cenowym jak i jakościowym. Ceny roślin ustalane są przez producentów.

Uproszczenie formalności

Chyba nie musimy nikogo przekonywać do ograniczenia ilości papierkowej pracy. Podczas sesji sprzedażowej Greenery towar można kupić od wielu dostawców. Ale fakturę dostaje się tylko jedną! Od Greenery. To z Greenery dopełnia się wszelkich formalności. Kupując w sposób tradycyjny od kilku dostawców – nie dość, że należy spełnić warunek minimum logistycznego to także od każdego z dostawców otrzymamy osobną fakturę, którą musimy rozliczyć księgowo.

Rozwiązanie problemu minimum logistycznego

Minimum logistyczne to ograniczenie, które często nie pozwala kupić niewielkich partii materiału. W Greenery wystarczy zamówić jedną półkę roślin. Można więc kupić skromne ilości ale za to różnorodnego materiału. To dobry sposób by sprawdzić jaki asortyment będzie cieszył się zainteresowaniem naszych klientów. Podczas zakupów na sesji sprzedażowej, na bieżąco widzisz wartość i ilość zamówienia oraz jego objętość, w przeliczeniu na wózki CC.

Duży wybór, różnorodnego asortymentu w jednym miejscu

To bardzo wygodne. Przyjeżdżamy w jedno miejsce, w którym zebrany został towar od szkółkarzy z Polski i Europy. Wybór jest ogromny! A zalety z tego rozwiązania nie mniejsze – oszczędność kosztów transportu, czasu i możliwość wyszukania oryginalnych roślin dla swoich klientów!

Gwarancja jakości

Podczas sesji sprzedażowej Greenery zakupów dokonuje się wybierając asortyment z eksponowanych wzorów roślin. Greenery daje gwarancję uzyskania towaru o takiej samej jakości jak eksponowane wzory. Przed realizacją zamówienia kontroluje jakość roślin by była zgodna z deklarowaną a materiał roślinny nie spełniający wymagań nie zostanie wysłany do klienta.

Greenery to obecnie jeden z ciekawszych projektów obecnych na rynku ogrodniczym. Warto przekonać się jak to działa, bo korzyści prezentuje wiele. Z pewnością warto. Najbliższa sesja sprzedażowa już w listopadzie!

Dlaczego Greenery to dobre rozwiązanie dla szkółek?