Greenery opinie po I sesji

9 października 2017

Greenery opinie po I sesji

Greenery opinie po I sesji sprzedażowej były bardzo pozytywne. I sesja sprzedażowa Greenery odbyła się w dniach 31 sierpnia – 1 września podczas Wystawy Zieleń to Życie. Sesja cieszyła się dużym zainteresowaniem branży. Wzięło w niej udział kilkadziesiąt szkółek polskich, holenderskim, niemieckich i włoskich. Podczas sesji wystawiono ponad 1000 gatunków roślin. Wydarzenie odwiedziło bardzo dużo klientów także zagranicznych m.in. z Węgier, Litwy i Ukrainy.

 Przed sesją

 

Przed sesją sprzedażową Greenery wzbudzało dużą ciekawość. Wielu specjalistów z branży uważało, że jest to rozwiązanie potrzebne na rynku, podkreślało, że projekt jest bardzo interesujący a także twierdziło, że spełnia wiele potrzeb szkółek m.in. tak ważne znalezienie nowych odbiorców. I sesja sprzedażowa zdaje się potwierdzać te dobre opinie.

Na początku producenci dostrzegli potrzebę istnienia takiego kanału dystrybucji oraz jego potencjał sprzedażowy. Chętnie nawiązywali z Greenery współpracę, wyczerpując szybko dostępne miejsca targowe.

Podczas sesji

W dniu sesji odwiedzających, zainteresowanych Greenery było bardzo dużo. Wygenerowali oni zadowalającą liczbę konkretnych transakcji. Wśród firm zamawiających materiał gotowy do sprzedaży dominowali polscy klienci, natomiast zagraniczni kontrahenci byli zainteresowani szczególnie sadzonkami i materiałem do dalszej produkcji.

Opinie Greenery

Szeroki zasięg akcji informacyjnej i duże zainteresowanie mediów, sprawiło, że wiele osób wiedziało o Greenery, ale nie do końca wyobrażali sobie, jaki będzie końcowy efekt naszych działań – ich opinie były bardzo pozytywne.

Przedstawiamy niektóre z nich:

Prof. dr hab. Kazimierzowi Tomala ze Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego koncepcja Greenery bardzo się podobała. Stwierdził, że Greenery wychodzi naprzeciw oczekiwaniom tych, którzy są bardzo operatywni na rynku i czynią duże obroty ale jednocześnie mają limitowany czas. Platforma daje im możliwość skorzystania z nowoczesności by zamówić i otrzymać materiał zgodny z ich potrzebami.

Pani Agnieszka Żukowska, Prezes Agencji Promocji Zieleni odwiedzając Grennery stwierdziła, że pierwsze wrażenie jest imponujące. Doceniła olbrzymią pracę organizacyjną i logistyczną twórców Greenery, podkreślając, że jest to projekt i pomysł, którego na rynku brakowało a pierwsza sesja sprzedażowa wygląda bogato i różnorodnie.

Pani Joanna Widaj, właścicielka szkółki Acrocona oceniła wizytę na sesji sprzedażowej jako inspirację do tego jak można dodatkowo urozmaicić swoją własną produkcję bądź sprzedaż.

Wiele osób zgodnie twierdziło, że jest to bardzo cenna inicjatywa. Organizatorzy bardzo doceniają tak wiele dobrych opinii. Obiecują dalszy rozwój platformy Greenery tak by jak najlepiej spełniała oczekiwania i potrzeby klientów. Już teraz zapraszają na II sesję sprzedażową, która zorganizowana zostanie w dniach 14-17 listopada 2017 r. w Centrum Logistycznym Greenery w Markach pod Warszawą, gdzie poza materiałem roślinnym będzie można także zakupić materiały dekoracyjne oraz ceramikę.


II sesja sprzedażowa