Nowy kanał dystrybucji roślin – to właśnie Greenery!

25 sierpnia 2017

Nowy kanał dystrybucji roślin

Nowy kanał dystrybucji roślin – właśnie tak mówi się o platformie sprzedażowej Greenery. Nic dziwnego – dla szkółkarzy to nowe rozwiązanie i możliwość zaprezentowania swojego materiału wielu odbiorcom, dostarczając jedynie reprezentatywną próbkę rosśin na sesję targową. Platforma powstała na bazie 25-letniego doświadczenia twórców projektu w branży ogrodniczej. Dzięki dotychczasowym obserwacjom, doskonale wiedzą jak ułatwić funkcjonowanie producentom roślin oraz hurtowym odbiorcom – znają problemy tej branży i znaleźli rozwiązanie, które pozwoli je zniwelować.

Doświadczenie

Projekt został stworzony na podstawie doświadczenia Hortorus Bartosiewicz Sp.J. Od 25-lat z powodzeniem funkcjonuje na rynku centrów ogrodniczych. Właściciele firmy doskonale wiedzą, z jakimi wyzwaniami przychodzi zmierzyć się producentom i hurtowym odbiorcom roślin. Wiedza i umiejętności zdobyte w trakcie pracy w Polskim Stowarzyszeniu Centrów Ogrodniczych i w grupie zakupowej Dobre Centrum Ogrodnicze powodują, że Greenery jest w stanie zagwarantować najwyższą jakość usług. Twórcy Greenery za cel postawili sobie ułatwienie współpracy między producentami roślin a ich hurtowymi odbiorcami.

Obserwując rynek

Nowy kanał dystrybucji roślin
To właśnie dzięki wnikliwej obserwacji rynku ogrodniczego w kraju i za granicą Greenery mogło zostać powołane do życia. Platforma to przede wszystkim nowy kanał dystrybucji roślin, który łączy tradycyjne sesje targowe z zakupami on-line w kanale B2B. To hurtowe zakupy ale minimum logistyczne stanowi jedna półka wózka CC. Możliwe jest więc zakupienie nawet niewielkiej partii materiału. Decyzja zakupowa podejmowana jest na postawie obejrzenia eksponowanych próbek roślin. Nabywca widzi ich jakość, parametry oraz ceną, która maleje wraz z ilością zamawianego towaru.

Jest to rozwiązanie będące standardem na zachodzie Europy. Dzięki Greenery  jest już dostępne także w Polsce.

Dzięki Greenery w jednym miejscu mogą spotkać się wszyscy partnerzy branży ogrodniczej: szkółkarze, centra ogrodnicze, hurtownie i producenci roślin oraz projektanci krajobrazu. Warto wziąć udział w tak innowacyjnym i nowoczesnym rozwiązaniu. Korzyści są znaczące i bardzo istotne a Greenery to rozwiązanie wygodne i intuicyjne w działaniu.


Ogrodnicza platforma sprzedażowa – jak to działa?