Hurtowa giełda roślin rozwija się niezwykle dynamicznie

2 lutego 2018

Hurtowa giełda roślin Greenery

Od startu platformy Greenery minęło zaledwie kilka miesięcy a rynek już pokazuje, że jest to przedsięwzięcie potrzebne w branży. To jedyny taki projekt w Polsce. Rozwiązania dobrze funkcjonujące na zachodzie Europy, są  nareszcie dostępne  w naszym kraju.

Historia tworzy się dynamicznie

Historia Greenery, choć krótka,  jest niezwykle dynamiczna. Platforma swoją premierę miała podczas zeszłorocznej Wystawy Zieleń to Życie w Warszawie. Juz wówczas towarzyszyło jej duże zainteresowanie i ciekawość.  Wielu specjalistów z branży uważało, że jest to rozwiązanie oczekiwane na rynku, dające Szkółkarzom możliwość  dotarcia z ofertą do  nowych odbiorców, natomiast  klientom /centrom ogrodniczym/ sposobność skorzystania, w wygodny  sposób, z szerokiej oferty kilkudziesięciu szkółek,  z  niemalże całej Europy . Podczas I sesji zaprezentowano ponad 2000 gatunków i odmian roślin. Po wydarzeniu Greenery zyskało jeszcze więcej zwolenników.  Sesja była pozytywnie  oceniona  również ze względu na dużą i sprawną  pracę logistyczną i organizacyjną, a dodatkowo cieszyła się opinią bogatej i różnorodnej. Projekt ten został wyróżniony złotą Strelicją przez Forum Branży Ogrodniczej w październiku zeszłego roku.

W listopadzie, już w Centrum Sprzedażowo-Logistycznym Greenery w Markach, miała miejsce II sesja sprzedażowa – przedsezonowa. Zamówienia złożone podczas II sesji realizowane będą w marcu 2018 r. Sesji towarzyszył typowy asortyment świąteczny, którego zamówienia realizowane były na bieżąco. Nowością podczas tego wydarzenia było uruchomienie zamówień on-line. Z zakupów mogły więc skorzystać osoby nieobecne na sesji, dokonując wyboru asortymentu na podstawie rzeczywistych zdjęć roślin wystawionych w hali Greenery.

Nowa sesja sprzedażowa wkrótce

Mija kolejnych kilka miesięcy a twórcy Greenery szykują się już do trzeciej sesji sprzedażowej.

Obecność na targach IPM Essen w Niemczech to jeden z etapów przygotowań. Wizyta w tym miejscu pozwoliła nawiązać wiele nowych kontaktów, które przyczynią się do udoskonalenia i urozmaicenia nadchodzących sesji sprzedażowych.

Każda sesja Greenery, każde wydarzenia branżowe oraz spotkania z wystawcami czy odbiorcami roślin przynoszą wiele cennych informacji. Twórcy projektu skrzętnie z nich korzystają, dostosowując i doskonaląc platformę oraz towarzyszące jej sesje. Greenery nie stoi więc w miejscu, uwzględnia informacje płynące z rynku oraz opinie, nie tylko korzystających z Greenery ale także specjalistów z branży. Stawiając na sprawną logistykę, wysoką jakość oraz szeroki i ciekawy asortyment Greenery staje się projektem trafiającym idealnie w potrzeby rynku. Dodatkowo wysoka uważność organizatorów na opinię współpracujących przy projekcie podmiotów, gwarantuje stały jego rozwój i nieustanne doskonalenie.

12 sesji sprzedażowych w 2018

W roku 2018 założyciele Greenery wyznaczyli  11 terminów sesji sprzedażowych, najbliższa już 28 lutego – 1 marca w Centrum Logistyczno-Sprzedażowym Greenery w podwarszawskich Markach. Organizatorzy serdecznie zapraszają do współpracy!